Keistimewaan Bersuamikan SiPenyimpan Janggut..

October 22, 2017

MAU SUAMI BERJANGGUT?



jom dating dengan Mary Kay?


Gambar-gambar beruntungnya bersuamikan sipenyimpan janggut

suami awet muda.. isteri ???

Isshhhh achum achum lagi ado la kan...

x perlu berMary Kay bagai, cium janggut je dah boleh elak jerawat!

tang mana calon ayah yang baik ni... don't judge lelaki by his face, kay.. ha ha ha

Banyak lagi keistimewaan 

Bersuamikan SiPenyimpan Janggut 

dalam Pesona Pengantin



You Might Also Like

10 Comment

  1. Mmg nampak macho kan, tapi janggutnya kena lebat kot, kalo jarang2, nnt nmpk mcm tunggul jerami padi, kakaka..

    ReplyDelete
  2. sy simpan kedua2nya misai n janggut tp kena pastikan mereka terurus rapi. jgn tebal atau panjang sgt. nanti menjejaskan penampilan..

    ReplyDelete
  3. Simpan janggut sunnah Rasulullah s.a.w, bahkan ada ulama yg mengharamkan cukur janggut... Jadi, sudah pasti ada kelebihan bagi sesiapa yg ikut sunnah Baginda.

    ReplyDelete
  4. bgs lelaki ikut sunnah nabi ni... tp yg ptg perkara lain pun ikut sunnah juga la kan... hehehe... hensem juga lelaki ada janggut ni...

    ReplyDelete
  5. suami ku si penyimpan janggut :) hi hi hi

    ReplyDelete
  6. suamiku ada janggut sejemput..hehehe..

    ReplyDelete
  7. eeiiiyew!!! thank you but no thanks hahaha....

    ReplyDelete
  8. suami sy pun simpan janggut dan ada beard dah...hihi

    ReplyDelete
  9. Berjanggut ke berjambang ke berjanggut sejemput ke, pokok pangkal kasihi pada yang kasih... kita sebenarnya yang mengeratkan hubungan tu, bukan kerana janggut.. untung janggut dapat nama free...

    ReplyDelete
  10. Saya simpan juga, sunnah....

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels