KESIAN FAZURA DAPAT FATTAH AMIN!

December 07, 2017

KESIAN FAZURA DAPAT FATTAH AMIN!

Bodoh sangat ke pelakon sensasi Fattah Amin yang telah menawan hati Fazzura sehingga ke jenjang pelamin? Kalau Fattah Amin sebodoh yang ditonton, kesian la Fazura mendapat Fattah sebagai raja di hatinya.  Kesian la Fazura kerana mendapat raja di hati yang tidak mampu mengenal kaca dengan permata. Pendek kata, 'bodoh' sangat ke suami Fazura, si Fattah Amin ni?

Kesian Fazura dapat Fattah Amin?


Siapa yang tidak sedih jika lelaki yang dikahwini tidak mampu untuk mengenal kaca dengan permata, malah mengenal yang mana lelaki yang mana perempuan! Logik ke, manusia ciptaan Allah dengan kulit halus mulus, bibir merah berlipstick, suara yang tidak garau, bentuk badan yang tidak 'sekeping' boleh dengan mudah dianggap sebagai lelaki? 

Haaaaa, janganlah mudah melatah ya. Fatah Amin sebenarnya tidak seburuk itu, malah Fazura tidak rugi pun bersuamikan Fatah Amin yang benar2 mencintainya. Yang kesian ialah pada penonton, termasuk mama dan semua penonton tv Astro yang terus dibohongi oleh pengarah drama yang menayangkan drama yang tidak logik. Nak tahu drama tak logik tu? Haa .. tontonlah drama ni ya...

My Coffee Prince

Ada ke Janna Nick yang secomel itu tidak dapat dikesan keperempuanannya!
Ha ha ha ... maaf Fattah.. maaf Fazura
Semoga bahagia selalu!

You Might Also Like

7 Comment

  1. doakan moga mereka bahagia till jannah..

    ReplyDelete
  2. Hee, sweet kann dorang :)

    ReplyDelete
  3. Haha ingatkan kenapa lah td rupanya sebab drama ni. Hehe. Kalau tgk drama korea yg asal pun masih boleh nampak keperempuanan pelakonnya.

    ReplyDelete
  4. kann...sekali pandang nampak perempuan dah..hihi

    ReplyDelete
  5. alamak..tu yang bermain di minda..sampai dukung tau..his!!!

    ReplyDelete
  6. dah lama follow xikgu ni..hehehe

    ReplyDelete
  7. kecut perut kutuk2 melampau ..muhahaha rupantya tu dia drama tu kan

    ReplyDelete

Komen mencerminkan diri kita. Segala komen yang ditulis diucapkan ribuan terima kasih. Jangan serik untuk menulis komen demi kebaikan bersama.

nuff

PING

CK Free Auto Backlink My Ping in TotalPing.com Personal Blogs
best blogs

Popular Posts

Blog Archive

Labels